تشکیل پایگاه‌های مستقل بسیج کارمندی در شهرداری قم
کد خبر: 4067669
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

تشکیل پایگاه‌های مستقل بسیج کارمندی در شهرداری قم

پایگاه‌های مستقل بسیج کارمندی در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق شهرداری قم، تشکیل می‌شود.

تشکیل پایگاه‌های مستقل بسیج کارمندی در شهرداری قمبه گزارش ایکنا از قم، نخستین پایگاه مستقل بسیج کارمندی در شهرداری قم در راستای منویات مقام معظم رهبری و انسجام‌بخشی خدمت‌رسانی در جهت اهداف عالیه نظام و رفع مشکلات، امروز نهم تیرماه در ساختمان جدیدالاحداث شهرداری منطقه سه واقع در بلوار شهید عابدی با حضور سرهنگ عباسی فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری قم و جمعی از شورای آن حوزه افتتاح شد.

این پایگاه در نظر دارد در راستای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محوله در چارچوب بودجه ابلاغی، به‌منظور چابک‌سازی اجرایی سیستم، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با فعالیت‌های گروهی به هدف از پیش تعیین‌شده حرکت کند.

از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده بر پایه توان داخلی می‌توان به گذاشتن لیگ‌های ورزشی از جمله تنیس، فوتبال‌دستی، دارت، فوتسال و… در سطح مناطق و سازمان‌های شهرداری و ادارات استان اشاره کرد.

همچنین می‌توان دیدار با خانواده‌های شهدا به‌صورت هفتگی و برگزاری مجالس بزرگداشت در سطح منطقه اشاره کرد.

استفاده از توان داخلی اعضا در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم، برگزاری مراسمات فرهنگی از جمله نماز جماعت و زیارت عاشورا، اردوهای رزمی-معرفتی از دیگر فعالیت‌های این پایگاه است.

یادآور می‌شود،در آیین افتتاحیه این پایگاه، ضمن حکم فرماندهی پایگاه امیرالمؤمنین(ع) منطقه سه به روحانی وزیری مدیر این منطقه و حکم دیگر اعضای شورای بسیج منطقه اعطا شد.

انتهای پیام
captcha