اجرای سیاست‌های امر به معروف در قم جدی‌تر می‌شود
کد خبر: 4067664
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

اجرای سیاست‌های امر به معروف در قم جدی‌تر می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خواست و مطالبه عمومی مردم قم را برخورد با سگ‌گردانی دانست و اظهار کرد: دو سال کرونا در اجرای سیاست‌های امربه‌معروف، ما را محدود کرده بودند که از این به بعد مردم شاهد فعالیت‌های جدی‌تری از سوی شهرداری خواهند بود.

اجرای سیاست‌های امر به معروف در قم جدی‌تر می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از شهرداری قم،حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم،در نشست خبری «مشترک بررسی چگونگی ترویج فرهنگ ناب اسلامی امربه‌معروف و نهی از منکر» که روز گذشته هشتم تیرماه در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد، گفت: پیمودن مسیر شهدا قطعاً با اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر محقق می‌شود و این انتظار شهیدان از ماست.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: نسبت به مطالبات مردمی درباره مسائل حجاب و سگ گردانی در بوستان‌ها فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مسیر فیروزه‌ای و محدوده حرم در طرح‌های فرهنگی است که در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر به اجرا خواهد رسید، بیان کرد: در حوزه محله مسجد محور و در قالب امربه‌معروف امسال فعالیت‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

طباطبایی‌نژاد خواست و مطالبه عمومی مردم قم را برخورد با سگ گردانی دانست و ابراز کرد: دو سال کرونا در اجرای سیاست‌های امربه‌معروف، ما را محدود کرده بودند که از این به بعد مردم شاهد فعالیت‌های جدی‌تری از سوی شهرداری خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه در ساخت و توجه به المان‌های شهری ضعف‌هایی در قم وجود دارد، بیان کرد: در این مدت اخیر با دیوارنویسی و نصب سردیس‌های شهدا و علماء در اطراف حرم شاهد تحولی در المان‌های شهر قم هستیم که ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha