دعوت از فلسطینیان برای اعتکاف در مسجدالاقصی
کد خبر: 4067307
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

دعوت از فلسطینیان برای اعتکاف در مسجدالاقصی

به منظور مقابله با طرح‌های یهودی‌سازی و تجاوز شهرک‌نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی، گروه‌های مختلف از فلسطینیان برای اعتکاف در مسجدالاقصی دعوت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این دعوت بر اهمیت لبیک به ندای بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و شروع اعتکاف در مسجد از ابتدای ماه ذی‌الحجه تا عید سعید قربان تأکید شده است.

در این دعوت تأکید شده است: در شرایطی که نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست حرمت مسجدالاقصی را شکسته‌اند، لزوم اعتکاف در این مسجد دیگر منحصر به ماه رمضان نیست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز بر اهمیت حضور گسترده مردم فلسطین در مسجدالاقصی برای حفاظت از آن و خنثی کردن نقشه‌های اشغالگران درباره این مکان مقدس تأکید کرد.

حماس از مردم فلسطین در تمام اراضی اشغالی خواست به حمایت خود از قدس شریف و مسجدالاقصی ادامه داده و جای خالی کسانی را پر کنند که اشغالگران مانع حضور آن‌ها در مسجد شده‌اند.

این جنبش با تقدیر از فداکاری توده‌های مردم فلسطین در راه حمایت از مسجدالاقصی، خواهان تشکیل یک سپر حفاظتی برای حمایت در برابر هجوم شهرک‌نشینان صهیونیستی به این مسجد و خنثی کردن نقشه‌های تقسیم زمانی و مکانی آن شد.

حماس در پایان تأکید کرده است: تلاش‌های اشغالگران برای جلوگیری از حضور ملت ما در مسجدالاقصی راه به جایی نخواهد بود و این جهاد پیوسته تا آزادسازی سرزمین ما و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha