محرومیت‌زدایی با ایجاد اشتغال پایدار ممکن می‌شود
کد خبر: 4066527
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

محرومیت‌زدایی با ایجاد اشتغال پایدار ممکن می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی ممکن است.

مختار احمدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در نشست با فعالان اجتماعی و مدیران گروه‌های جهادی مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر کرمانشاه با اشاره به مشکلات و مطالبات مناطق حاشیه‌نشین، اظهار کرد: این مناطق باید در اولویت‌بندی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی قرار گیرند.

وی با اشاره به بحث ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای به عنوان مشکلات کنونی استان، افزود: در این خصوص همه باید پای کار باشند که در این راستا از گروه‌های جهادی فعال در مناطق حاشیه‌ای حمایت می‌شود.

احمدی به بحث حمایت از گروه‌های جهادی فعال در مناطق محروم اشاره و بیان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این زمینه به برپایی میز خدمت و بررسی مطالبات اهالی اقدام کرده است همچنین به ایجاد شرکت‌های تعاونی اشتغال‌زا با عضویت مردم با راهبری گروه‌های جهادی، اعطای تسهیلات بدون بهره در زمینه مشاغل خانگی و مشاغل خرد و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارتخانه از جمله بهزیستی پرداخته که منجر به رقم زدن اتفاقات خوبی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تحقق جهاد تبیین که از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: گروه‌های جهادی در این مسیر نقش‌آفرین هستند و با ایجاد قرارگاه محرومیت‌زدایی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی توان فائق آمدن بر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را دارند.

وی در پایان یکی از برنامه‌های وزارت تعاون را حمایت از دهک‌های پایین جامعه دانست و گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند با شناسایی افراد واجد شرایط با این اداره‌کل همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha