اهدای اعضای مرد ۴۲ ساله اراکی به بیماران نیازمند
کد خبر: 4064939
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

اهدای اعضای مرد ۴۲ ساله اراکی به بیماران نیازمند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اهدای اعضای بدن هشتمین جان‌بخش استان مرکزی در سال جاری، گفت: در 21 خرداد بیماری با عارضه مغزی به بیمارستان مراجعه و در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد و در نهایت اعضای او به بیماران نیازمند اهدا شد.

اهدای عضور در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، یاسر قربانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی این دانشگاه در اراک، گفت: هشتمین جان‌بخش استان مرکزی در سال جاری، در تاریخ ۲۱خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: این جانبخش عزیز پس از اخذ رضایت در ۲۴ خرداد به بیمارستان سینا تهران برای انجام عمل و جداسازی ارگان‌های حیاتی اعزام شد و سرانجام در تاریخ ۲۵ خرداد تحت عمل جراحی هاروست کبد و کلیه‌ها قرار گرفت که طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان‌ها رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه با فداکاری این مرحوم حال گیرندگان اعضا نیز مساعد است.

وی در پایان یادآور شد: هشتمین حیات‌بخش استان مرکزی پدر ۶ فرزند است که ضمن تسلیت به خانواده و بستگان این عزیز فداکار، برای فرزندان و خانواده وی آرزوی صبر و شکیبایی و روح آن عزیز سفرکرده آرامش و مغفرت از خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام
captcha