خدمت‌رسانی به مردم رسالت حوزه‌های علمیه باشد
کد خبر: 4064036
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

خدمت‌رسانی به مردم رسالت حوزه‌های علمیه باشد

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه استان سمنان در بحث امور حوزه‌های علمیه منسجم‌تر از گذشته است، گفت: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش حوزه‌های علمیه در راستای خدمت به مردم و فرهنگ استان باشیم.

آیت‌الله اعرافیبه گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، امروز، 23 خرداد در نشست با حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از همدلی و همگامی که در راستای پیشبرد اعتلای حوزه‌های علمیه استان وجود دارد صمیمانه تقدیر کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۵ بار به استان سمنان سفر کردیم و این نشست و سفر مسئولان استان، دومین سفر معکوس در راستای پیگیری مصوبات است.

اعرافی با اشاره به اینکه استان سمنان در بحث امور حوزه‌های علمیه منسجم‌تر از گذشته است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش حوزه‌های علمیه در راستای خدمت به مردم و فرهنگ استان باشیم.

به گفته وی با توجه به فرهنگ و ظرفیت‌های موجود و نیاز علمی و فرهنگی که استان دارد حوزه‌های علمیه با یک شتاب بیشتر به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه برگزاری جلسه امروز نیز نشان از همبستگی و وحدت در استان سمنان دارد افزود: برنامه ۵ ساله‌ای که برای حوزه علمیه استان تهیه شده است ضرورت دارد برای اقدامات آتی مدنظر قرار داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن تقدیر از برپایی نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی در دامغان و سمنان، گفت: علاقمند بودیم در آیین نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی که برنامه بسیار ارزشمندی بود حضور پیدا کنیم که توفیق حاصل نشد از درگاه خداوند متعال و برای سلامت و عزت ایشان دعا می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha