مراسم معارفه رئیس جدید و تکریم رئیس سابق جهاددانشگاهی برگزار می‌شود
کد خبر: 4063385
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

مراسم معارفه رئیس جدید و تکریم رئیس سابق جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

مراسم تکریم سیدحمیدرضا طیبی، رئیس سابق جهاددانشگاهی و معارفه سیدروح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جدید این نهاد فردا 22 خردادماه برگزار می‌شود.

تودیع و معارفهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تکریم حمیدرضا طیبی، رئیس سابق جهاددانشگاهی و معارفه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جدید این نهاد، فردا یکشنبه، 22 خردادماه از ساعت 10:30 در دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۶۲ مورخ ۱۴۰۱/۳/۳ خردادماه خود با قدردانی از خدمات و تلاش‌های سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، به سیدروح‌الله دهقانی فیروزآبادی، به‌عنوان رئیس جدید جهاددانشگاهی رأی دادند.

طیبی بین سال‌های 1385 تا 1389 و 1392 تا 1401 مسئولیت جهاددانشگاهی را برعهده داشت. دهقانی فیروزآبادی رئیس جدید این نهاد نیز که پیش از این به عنوان معاون تحقیقات، فن‌آوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بود، تحصیلات خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و در حال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیئت علمی این دانشگاه است.

از دیگر سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می‌توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشاور رئیس دانشگاه شریف و تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha