مدیرعامل ایکنا از جامعةالمصطفی بازدید کرد + عکس
کد خبر: 4062931
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

مدیرعامل ایکنا از جامعةالمصطفی بازدید کرد + عکس

رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا در سفری یک روزه به قم، از مجموعه‌های مختلف جامعةالمصطفی العالمیه بازدید و با مدیران این مجموعه گفتگو کرد.

مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن از جامعةالمصطفی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان قرآنی، 18 خردادماه پس از زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س)، با مدیر کل و معاون توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل ایکنا در ادامه این سفر با حضور در مجتمع آموزش عالی زبان، ادبیات و فرهنگ‌شناسی جامعةالمصطفی العالمیه با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین ساجد، رئیس و جمعی از معاونان این مجتمع آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به همراه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد قم و جمعی مدیران سازمان قرآنی با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سیدمهدی تقوی، رئیس اسبق این سازمان و مدیرعامل ایکنا، با خانواده وی دیدار کرد و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

مدیرعامل ایکنا از جامعةالمصطفی بازدید کرد + عکس

یادآور می‌شود، ۱۷ خردادماه، یادآور شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس اسبق سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۶ است. در این حادثه تروریستی، تعدادی از هموطنان به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha