مسابقه کتاب‌خوانی «بر مدار آفتاب» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4062739
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
به مناسبت دهه کرامت؛

مسابقه کتاب‌خوانی «بر مدار آفتاب» در سمنان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاري مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «بر مدار آفتاب» به مناسبت دهه کرامت در استان سمنان خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی «بر مدار آفتاب» در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان امروز 18 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «بر مدار آفتاب» به مناسبت دهه کرامت در استان سمنان در حال برگزاری است گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در این مسابقه پس از مطالعه کتاب، پاسخ صحيح سؤال‌ها را در قالب يك كد ۱۰ رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، از 16 خرداد آغازشده است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خرداد‌ماه در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه پوستر، سؤالات و فايل الكترونيكي كتاب «بر مدار آفتاب» در سايت اداره كل كتابخانه‌های عمومی استان سمنان به نشانی www.semnanpl.ir منتشرشده گفت: اوایل تیرماه امسال اسامی برگزیدگان این مسابقه در سایت اداره کل اعلام خواهد شد.

وی افزود: ۱۴ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۴ برگزیده این مسابقه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha