اجرای برنامه «ده شب، ده حدیث رضوی» در سمنان
کد خبر: 4061546
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

اجرای برنامه «ده شب، ده حدیث رضوی» در سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سمنان از اجرای برنامه «ده شب، ده حدیث رضوی» به مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد.

اجرای برنامه «ده شب، ده حدیث رضوی» به مناسبت دهه کرامت در سمنان
به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان در گفت‌وگو با ایکنا از اجرای برنامه «ده شب، ده حدیث رضوی» به‌مناسبت دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این برنامه ائمه جماعت مساجد در هر شب دهه کرامت یکی از احادیث امام رضا(ع) از جمله حدیث سلسله‌الذهب را برای مردم تشریح و تبیین می‌کنند.
 
موسوی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در سال 1401 با شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» برگزار می‌شود، افزود: دهه کرامت از اول ذی‌القعده و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا 11 ذی‌القعده، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اجرای جشن‌های متعدد به‌مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، بیان کرد: استقبال از کاروان‌های زیر سایه خورشید و سفیران کریمه اهل بیت(ع) مهمترین برنامه در ایام دهه کرامت است که با حضور خدام حرم رضوی و حرم حضرت معصومه(ص) برگزار خواهد شد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان سمنان اظهار کرد: قرائت زیارت امین‌الله و صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، اجرای سرود، مسابقه کتابخوانی، طرح تلاوت نور از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت در این استان است.
انتهای پیام
captcha