برگزاری جشن بزرگ «دختران آفتاب» در روز میلاد حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4061137
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

برگزاری جشن بزرگ «دختران آفتاب» در روز میلاد حضرت معصومه(س)

مسئول امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: جشن بزرگ «دختران آفتاب» در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دختران 12 سال به بالا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شهبازی، مسئول امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی از برگزاری جشن دختران آفتاب همزمان با روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و گفت: این جشن ویژه دختران ۱۲ سال به بالا در روز چهارشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۱۷ در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن برای اولین بار با همکاری وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این جشن به همت امور فرهنگی بانوان حرم بانوی کرامت و با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز قم، سازمان بسیج جامعه زنان، دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، امور زنان وزارت آموزش و پرورش و شهرداری قم برگزار می شود.

وی افزود: در جشن بزرگ دختران آفتاب برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، مولودی خوانی و تجلیل از ۱۴ دختر نخبه استان قم انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha