معرفی 10 دانشگاه برتر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4061030
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

معرفی 10 دانشگاه برتر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

10 دانشگاه علوم پزشکی کشور که در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بالاترین امتیازات را کسب کرده‌اند معرفی شد که بر اساس آن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صدر رده‌بندی دانشگاه‌های برتر قرار گرفته است.

معرفی 10 دانشگاه برتر جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، دانشگاه‌های برتر بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه (دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور) که با عنوان جشنواره «هدهد» شناخته می‌شود، معرفی شد.

در این رتبه‌بندی شاخص‌هایی همچون تعداد شرکت کنندگان هر دانشگاه‌ در جشنواره، تعداد رتبه‌های برتر کسب شده از سوی نمایندگان هر دانشگاه، برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی برای جذب بیشتر مخاطبان،‌ استفاده از فضای مجازی در معرفی جشنواره و ... مورد لحاظ قرار گرفته است.

بر همین اساس از بین دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور، شیراز با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب رتبه برتر این دوره از جشنواره شد. همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی اردبیل و یزد نیز رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی را کسب کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، از بین بیش از 60 دانشگاه‌ علوم پزشکی کشور دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان، قم، کرمانشاه، مشهد، مازندران، تهران و شهید بهشتی نیز رتبه‌های چهارم تا دهم را کسب کرده‌اند.

بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال در شش بخش و 55 رشته برگزار شد. داوری مرحله کشوری این جشنواره اواخر سال گذشته و مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر آن نیز روز 25 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

انتهای پیام
captcha