مساعدت ۴ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان در سال گذشته
کد خبر: 4059095
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

مساعدت ۴ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان در سال گذشته

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از مساعدت بیش از ۴ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت در سال گذشته در استان خبر داد.

کمک به بیماران نیازمندحمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در سال گذشته ۵۷۲ بیمار به مجمع خیرین مراجعه کردند که در این مدت ۲۱۰ بیمار مورد مساعدت قرار گرفت.

وی یادآور شد: در طول سال گذشته ۳۶۲ بیمار به سایر مؤسسات حمایتی ارجاع داده شدند؛ همچنین چهار میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان به ۲۱۰ بیمار مساعدت شد.

شاکری‌صفت اظهار کرد: تعداد حامیان در سال گذشته در طرح سخاوت ۳۰۰ نفر بودند که بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این زمینه مساعدت لازم صورت گرفت.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان تصریح کرد: در طول سال گذشته نزدیک به شش میلیارد ریال مساعدت به بیماران سخت‌درمان صورت گرفت که بیش از 14 میلیارد ریال آن مساعدت بلاعوض بوده است.

وی در پایان گفت: در طول سال گذشته برای ۱۷۷ بیمار تخفیفات لازم از مراکز درمانی صورت گرفت که نزدیک به چهار میلیارد هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام
captcha