تربیت مربیان نوجوان در مدرسه قرآن
کد خبر: 4058816
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

تربیت مربیان نوجوان در مدرسه قرآن

دوره تربیت مربیان نوجوان در مدت 9 ماه از سوی مجمع مدارس دانش‌آموزی و رهبر نوجوان مدرسه قرآن برگزار می‌شود.

تربیت مربی نوجوانبه گزارش ایکنا، دوره ویژه تربیت مربیان نوجوان از سوی مجمع مدارس دانش‌آموزی و رهبر نوجوان مدرسه قرآن دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این دوره به صورت ترکیبی از آموزش‌های حضوری (آنلاین)، آموزش‌های آفلاین (همراه با پشتیبانی و رفع اشکال) و بسته‌های مطالعاتی برگزار می‌شود و محتواهای آموزشی آفلاین در تارنمای رهبر نوجوان به نشانی https://rahbarenojavan.ir/ بارگذاری شده است.

این دوره به صورت ترکیبی از آموزش‌های حضوری (آنلاین)، آموزش‌های آفلاین (همراه با پشتیبانی و رفع اشکال) و بسته‌های مطالعاتی طی سه مرحله و به مدت ۹ماه برگزار می‌شود.

دوره جامع مقدماتی چهار ماه به طول می‌انجامد و در آن آشنایی با دوره نوجوانی، کتاب شکوفایی تفکر، حُسن‌گزینی، اصلاح رویکرد نسبت به قرآن و مقدمات تدبر آموزش داده می‌شود.

در دوره جامع مبانی تفکر که دو ماهه است، روش‌های تفکر در قرآن، تفکر پرسشی، تفکر مشاهده‌ای، شنیداری، تفکر بنیادی، تفکر قرآنی، تفکر اجتماعی و در دوره تخصصی مبانی و اصول نیز که در مدت سه ماه برگزار می‌شود، دوره‌های رشد و تفکر اجتماعی و آشنایی با ساختار وجودی انسان آموزش داده می‌شود.

پس از اتمام هر عنوان درسی، تکلیفی به عنوان آزمون به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. این آزمون برای خودارزیابی افراد است و مانع حضور شرکت‌کنندگان در مراحل بعدی نخواهد بود. افراد شرکت‌کننده در دوره در قالب گروه‌های ۲۰ نفره گروه‌بندی شده و در ارتباط با پشتیبان دوره، از برنامه زمانی کلاس‌ها اطلاع یافته و از پشتیبانی علمی و اجرایی برخوردار می‌شوند.

جلسه افتتاحیه دوره سه‌شنبه، ۱۰ خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور هانی چیت‌چیان برگزار می‌شود، مهلت ثبت‌نام نیز تا شنبه، هفتم خردادماه از طریق لینک ▫️ quranetratschool.ir/?p=25070 تعیین شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha