دوره مجازی تربیت مربی کودک ویژه بانوان برگزار می‌شود
کد خبر: 4058737
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

دوره مجازی تربیت مربی کودک ویژه بانوان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از برگزاری دوره مجازی آموزش تربیت مربی کودک از هشتم خردادماه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی از برگزاری دوره مجازی تربیت مربی کودک در مقطع مهد و پیش‌دبستانی با رویکرد مهدویت خبر داد.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با بیان اینکه این دوره ویژه بانوان برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این دوره مجازی، تربیت یاران با نشاط و قوی برای امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به امتیازات دوره گفت: کتاب کار ویژه پیش‌دبستان در چهار جلد با 30 درصد تخفیف و مورد تائید سازمان‌ ملی‌ تعلیم‌ و‌ تربیت، کتاب راهنمای مربی در یک جلد با 30 درصد تخفیف، پشتیبانی یک ساله رایگان، محتوای رسانه‌ای روزانه و رایگان و گواهی پایان دوره از جمله امتیازات این دوره است.

صالحی برخی عناوین دوره را شامل سواد رسانه و مدیریت فرهنگ مهدوی، روش‌ها و قالب‌های متنوع انتقال مفاهیم مهدوی، جهت‌دهی ویژگی‌های طبیعی و فطری به سمت امام زمان(عج) و مهارت پاسخگویی به سؤالات اعتقادی کودکان عنوان کرد.

وی در ادامه ۷۰ روش خلاقانه در آموزش و تربیت مهدوی، شیوه‌های تدریس و جذاب‌سازی کلاس‌های مجازی و شیوه تدریس محتوای آموزشی یاران آفتاب شامل شیوه تدریس ریاضی، علوم، اجتماعی، مهدویت، هوش و خلاقیت، بهداشت و ایمنی و سایر مفاهیم آموزشی پایه را از دیگر عناوین دوره مطرح کرد.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) زمان برگزاری دوره را از هشتم خردادماه و مهلت ثبت نام را تا پنجم خردادماه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ساعت کلاس این دوره مجازی از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ است، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۷۸۴۱۶۱۴ و ۰۹۹۲۵۲۶۶۶۳۹ تماس گرفته یا با آی دی Admin_poshtiban313 در ایتا ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha