اشتغال ۳۰۰ مادر سرپرست خانوار به کمک دارالاکرام زاهدان
کد خبر: 4057907
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

اشتغال ۳۰۰ مادر سرپرست خانوار به کمک دارالاکرام زاهدان

۳۰۰ نفر از مادران سرپرست خانوار به کمک دارالاکرام زاهدان صاحب شغل شدند.

اشتغال ۳۰۰ مادر سرپرست خانوار به کمک دارالاکرام زاهدان

به گزارش ایکنا، مؤسسه‌ نیکوکاری دارالاکرام، حامی تحصیل و آموزش هشت هزار کودک و نوجوان با استعداد فاقد سرپرست موثر، دارای ۲۵ شعبه در ۹۵ شهر ایران است. شعبه‌ زاهدان این مؤسسه که از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز این استان را بورسیه تحصیلی کرده است.

این مؤسسه‌ مردم‌نهاد با ارائه‌ بسته‌های حمایتی پنجگانه آموزشی، معیشتی، بهداشتی، درمانی و سلامتی، مشاوره و روانشناسی، فرهنگی و هنری و ورزشی دانش‌آموزان را در مسیر آموزش، یادگیری و شکوفایی استعدادهای بالقوه‌شان به همت نیکوکاران و خیرین همراهی می‌کند.

علی زارعی، مدیر مؤسسه‌ دارالاکرام زاهدان در همین خصوص اعلام کرد: دارالاکرام دانش‌آموز را جدای از خانواده‌اش نمی‌داند و معتقد است در مسیر آموزش درست، دانش‌آموز باید فارغ از دغدغه‌های دیگر اعضای خانواده باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور طی رایزنی‌های مکرر مبنی بر اشتغال به کار مادران سرپرست خانوار دانش‌آموزان بورسیه‌ شده، ۱۰۰ نفر از مادران جهت فعالیت در کارخانه تولید سم و ۲۰ نفر از مادران واجد شرایط در کارخانه فولاد زاهدان مشغول به کار شده‌اند.

زارعی افزود: جهت سهولت تردد این مادران وسایل ایاب و ذهاب نیز برایشان فراهم شده است. همچنین ۱۰۰ نفر از مادران دانش‌آموزانی که دارای شرایط لازم باشند نیز می‌توانند در بیمه‌ پاسارگاد به صورت دورکار استخدام شوند.

انتهای پیام
captcha