اعلام فراخوان بخش رقابتی جشنواره بین­‌المللی مد و لباس فجر
کد خبر: 4057854
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

اعلام فراخوان بخش رقابتی جشنواره بین­‌المللی مد و لباس فجر

فراخوان بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌­المللی مد و لباس فجر اعلام شد که بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان یک ماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

اعلام فراخوان بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین­المللی مد و لباس فجر

به گزارش ایکنا به­ نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سپیده یاقوتی، دبیر یازدهمین جشنواره بین‌­المللی مد و لباس فجر از انتشار فراخوان بخش رقابتی یازدهمین جشنواره بین‌­المللی مد و لباس فجر خبر داد و اعلام کرد: تمامی علاقه‌­مندان به حضور و واجدین شرایط در بخش رقابتی این دوره از جشنواره می­‌توانند آثار خود را در دو بخش مهارتی و مهارت­جو در هشت گرایش طراحی لباس اجتماع بانوان، طراحی لباس اجتماع آقایان، طراحی پوشاک کودک و نوجوان، طراحی چادر و پوشش سر، طراحی پارچه، طراحی کیف و کفش، طراحی زیورآلات و تزئینات لباس و طراحی بسته‌­بندی پوشاک (که شرایط آنها به­ طور کامل در فراخوان کلی جشنواره اطلاع‌­رسانی و منتشر شده ­است) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یاقوتی افزود: علاوه بر این فراخوان تمامی گرایش‌­ها دارای فراخوان تخصصی خود نیز هستند که پس از ثبت نام اولیه از طریق سایت جشنواره در دسترس متقاضیان قرار خواهدگرفت.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان یک ماهه (از سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه تا پنج­شنبه 26 خرداد ماه) فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام از بیست و هشتم اردیبهشت می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmode.com مراجعه کنند.

فراخوان یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر

انتهای پیام
captcha