احتکار کنندگان ارزاق عمومی جنایتکاران اقتصادی هستند
کد خبر: 4057492
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
عالم اهل سنت هرمزگان:

احتکار کنندگان ارزاق عمومی جنایتکاران اقتصادی هستند

عالم اهل سنت هرمزگان احتکار کنندگان ارزاق عمومی را جنایتکاران اقتصادی دانست و گفت: مسئولین احتکار کنندگان را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

شیخ بازماندگان عالم اهل سنت هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان، شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل با اشاره به طرح اقتصادی دولت، اظهار کرد: جراحی اقتصادی سخت است ولی باید دولت دقت و نظارت درست داشته باشد و مردم نیز همراهی کنند.

وی افزود: این پیچ اقتصادی را باید رد کنیم، اوضاع به وجود آمده در قالب طرح اقتصادی دولت راهگشا خواهد بود و قطعاً عاقبت خوبی را برای اقتصاد کشور رقم خواهد زد. مردم به طرح اقتصادی دولت اعتماد کنند و با دولت در این طرح بزرگ همراهی لازم را داشته باشند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: دولتمردان و دلسوزان نظام اسلامی نیز دقت داشته باشند و خوب و دقیق مدیریت کنند؛ چراکه در این زمینه مدیریت خوبی صورت نگیرد، اوضاع برهم خواهد خورد و بهانه دست معاندین و بدخواهان خواهد افتاد. ما به هیچ عنوان نباید بهانه‌ای به دست سودجویان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی‌مان بدهیم.

بازماندگان با اشاره به احتکارهای اخیر صورت گرفته در بعضی از مناطق مختلف کشور، بیان کرد: فروشندگان و کسبه نیز باید انصاف داشته باشند و همراه مردم و دولت باشند اما می‌بینیم خیلی‌ها عکس این موضوع عمل می‌کنند. متأسفانه شاهد هستیم در بعضی شهرستان‌ها چندین تن آرد روغن، شکر، ماکارونی، احتکار شده ‌است.

این عالم اهل سنت یادآور شد: احتکار برخلاف شئونات اسلامی و انسانی است و از مسئولین امر تقاضا دارم این جنایتکاران اقتصادی را به سزای اعمال ننگینشان برسانند و در انظار عموم تنبیه کنند تا درس عبرتی برای احتکار کنندگان شوند.

انتهای پیام
captcha