ارائه خدمات درمانی به 900 مددجوی کمیته امداد البرز
کد خبر: 4057375
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

ارائه خدمات درمانی به 900 مددجوی کمیته امداد البرز

گروه‌ جهادی خیرین سلامت در راستای تحقق عدالت اجتماعی خدماتی شامل دندانپزشکی، متخصص کودکان، پزشک عمومی، زنان و تست کرونا، را به نیازمندان استان البرز ارائه کردند.

کمیته امداد البرز

ابوالفضل فلاح‌قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به بهره‌مندی حدود 900 نیازمند و مددجوی البرزی از خدمات گروه جهادی خیرین سلامت، گفت: ارائه خدمات درمانی به نیازمندان از طریق پزشکان متخصص و عمومی و مشاوره کودکان جزو مهم‌ترین فعالیت‌های این گروه است.

وی با اشاره به اینکه از برکات کارگروه جهادی خدمت‌رسانی است که نیازمندان از آن به‌صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: گروه جهادی خیرین سلامت با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه در مناطق مختلف حاشیه‌نشین و دارای خانوارهای نیازمند که بخش عمده‌ای از آن‌ها مددجویان مورد حمایت دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد است به ارائه خدمات بهداشتی می‌پردازد.

این مسئول بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از مددجویان و نیازمندان به‌صورت رایگان تست کرونا گرفته شد.

معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد البرز گفت: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق اسکن کد QR(درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha