کلنگ مجتمع جامعةالقرآن در شهرک شهید شجاعی نهاجا به زمین زده شد
کد خبر: 4057216
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

کلنگ مجتمع جامعةالقرآن در شهرک شهید شجاعی نهاجا به زمین زده شد

ساخت مجتمع جامعةالقرآن الکریم در شهرک شهید شجاعی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

ساخت مجتمع جامعةالقرآن در شهرک شهید شجاعی نهاجابه گزارش ایکنا، آغاز بهره‌برداری، ساخت و کلنگ‌زنی مجتمع جامعةالقرآن الکریم، 24 اردیبهشت‌ماه طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در شهرک شهید شجاعی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی این مراسم گفت: آنچه امروز جامعه جوان ما به آن نیاز دارد، تقویت بنیه اعتقادی و دینی است که باید در این زمینه با ایده‌ها و طراحی طرح‌ها نو و جدید زمینه جذب جوانان و نوجوانان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع جامعة‌القرآن، بیان کرد: این مجتمع، مکانی برای اشاعه فرهنگ قرآنی و نهادینه سازی این فرهنگ ارزشمند الهی است. امید است این مجتمع طی شش ماه آینده، آماده بهره‌برداری شود تا همزمان با هفته دفاع مقدس در دو بخش بانوان و آقایان شاهد افتتاح آن باشیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا با اشاره به اهمیت وجودی اماکن قرآنی در پایگاه‌ها نیروی هوایی، گفت: قرآن، برنامه مدون و دستورالعمل کامل و جامع برای آحاد ملت مسلمان است که راه را از بیراهه جدا می‌کند و انسان را در جایگاه پرستش کننده معبود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع جامعة‌القرآن نیروی هوایی ارتش در ابعاد 400 متر مربع در شهرک شهید شجاعی راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: این نیرو در نظر دارد تا به عملیاتی کردن شعار هر پایگاه یک مسجد نزدیک شود.

انتهای پیام
captcha