میزبانی خوزستان از بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 4057180
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

میزبانی خوزستان از بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

بر اساس شیوه‌نامه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خوزستان میزبان بخش آوایی (رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم) چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شد. 

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریمبه گزارش ایکنا از خوزستان، بر اساس شیوه‌نامه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که همزمان با آغاز ثبت‌نام این دوره از مسابقات از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه،‌ منتشر شد، خوزستان میزبان بخش آوایی (رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم) چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شد. 

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره از مسابقات با توجه به برگزاری مجزای مسابقات در بخش‌های سه‌گانه(آوایی، نغماتی و معارفی) سه استان را به عنوان میزبان مرحله نهایی این بخش‌ها معرفی کرده است.

بخش نغمات دینی (مدیحه‌سرایی، دعاخوانی و اذان) از ۲۱ تا ۲۶ آبان‌ به میزبانی استان قزوین، بخش معارفی (تفسیر عمومی، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) از ۲۰ تا ۲۴ آذر به میزبانی قم و بخش آوایی (رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم) طی بازه زمانی ۲۷ دی تا یکم بهمن‌ در خوزستان برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha