آشنایی با یکی از کتاب‌های پرطرفدار نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4057130
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

آشنایی با یکی از کتاب‌های پرطرفدار نمایشگاه کتاب تهران

کتاب «حوض خون» روایت بانوان اندیمشک از رختشویی دفاع مقدس، یکی از آثار پرطرفدار دفاع مقدس در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. 

کتاب «حوض خون» از آثار پرطرفدار سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش ایکنا از خوزستان، کتاب «حوض خون» روایت بانوان اندیمشک از رختشویی دفاع مقدس، یکی از آثار پرطرفدار دفاع مقدس در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. 

چاپ چهاردهم این اثر در نمایشگاه به علاقه‌مندان عرضه شده است. این کتاب به کوشش جمعی از محققان مؤسسه فرهنگی شهید زیوداری اندیمشک گردآوری و به قلم فاطمه سادات میرعالی نوشته شده و انتشارات راه یار آن را منتشر کرده است.

گفتنی است، کتاب «حوض خون» روایت ۶۴ بانوی اندیمشکی از شست‌وشوی لباس رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. مقام معظم رهبری بر این کتاب تقریظی نوشته‌اند که در دوازدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در بیمارستان سابق شهید کلانتری اندیمشک رونمایی شد.

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی چنین است: «اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هایی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌یی از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌ئی که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و بخوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه‌ی جبهه‌ی فرهنگی عمیقاً تشکر شود».

انتهای پیام
captcha