شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4056910
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۷۲ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۳۶۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۳۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۷۰ دُز رسید.

در شبانه‌روز گذشته ۳۱ هزار و ۹۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۳ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۱۸ هزار و ۸۶۸ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام‌شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha