حافظ قرآن همدانی در مسابقات ورزشی مدال برنز کسب کرد
کد خبر: 4056859
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

حافظ قرآن همدانی در مسابقات ورزشی مدال برنز کسب کرد

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان از کسب مدال برنز از سوی یک حافظ قرآن در مسابقات ورزشی در مشهد خبر داد.

طاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به تازگی فاطمه‌زهرا اسدی، از متربیان جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان و حافظ چهار جزء از قرآن کریم توانست در مسابقات ورزشی که در مشهد مقدس برگزار شده بود در رشته دفاع شخصی سبک رزم طوس مدال برنز را از آن خود کند.

وی ادامه داد: مادر ایشان ناهید اسدی‌غنچه نیز مربی تیم اعزامی با مشهد در رشته دفاع شخصی بودند که این تیم با کسب هشت مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال نقره توانستند رتبه سوم کشور را از آن خود کنند.

روشنیان تصریح کرد: فاطمه‌زهرا اسدی اکنون کلاس ششم ابتدایی است که در دوران کرونا توانست چهار جزء از قرآن کریم را حفظ کند. وی در یک خانواده ورزشی به دنیا آمده و خود نیز فردی بسیار علاقه‌مند به احکام است و حضور بسیار فعالی در بسیج و کلاس‌های احکام و تقویت مبانی دینی دارد. از ویژگی‌های برجسته ایشان نماز اول وقت است که هیچ‌گاه از ایشان ترک نمی‌شود.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر از متربیان جامعةالقرآن همدان به‌صورت رسمی علاوه بر اینکه حافظ قرآن هستند در رشته‌های ورزشی نیز فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha