کشتار‌های عراق و سوریه با فتنه‌گری آمریکا رخ می‌دهد
کد خبر: 4056469
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق:

کشتار‌های عراق و سوریه با فتنه‌گری آمریکا رخ می‌دهد

نماینده مقام معظم رهبری در عراق گفت: آمریکا در هر جا حضور داشته باشد، فساد، فتنه، آشوب و جنایت صورت می‌گیرد. همه کشتار‌هایی که در عراق و سوریه انجام می‌شود بر اثر نفاق‌انگیزی و فتنه‌گری همین استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق

به گزارش ایکنا، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق، امروز ۲۲ اردیبهشت در دیدار جمعی از طلاب جامعةالمصطفی(ص) العالمیه از ۴۰ ملیت که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، طی سخنانی با اشاره به آیه شریفه «لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ»(حدید/۲۵) اظهار کرد: انبیاء وظیفه هدایت و رهبری و راهنمایی جامعه را به عهده داشتند و اقامه و برپایی قسط و عدالت بر عهده‌ مردم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به آیه شریفه  «وَمَا لَکُمْ لَا تُقَٰتِلُونَ فِى سَبِیلِ ٱللَّهِ وَٱلْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ ٱلرِّجَالِ وَٱلنِّسَآءِ وَٱلْوِلْدَانِ»(نساء/۷۵) افزود: هر مستضعفی از ما کمک خواست، وظیفه قرآنی ما دفاع کردن از آن مظلوم و مستضعف است و این مستضعفین را مقید به مسلمانان نکرده است؛ لذا در هر جا که انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده است وظیفه‌ی خود را حمایت و پشتیبانی از همه‌ مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان می‌داند.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق، خطاب به طلاب جامعه المصطفی تصریح کرد: شما طلاب جامعه المصطفی اعضای یک جمع با بصیرت و با فهم هستید که برای دفاع از اسلام و دعوت به اسلام حقیقی، اسلام حی، اسلام حیات‌بخش، اسلام وحدت آفرین، اسلام خیر و سعادت، اسلامی که سلم است از باب سلم لمن سالکم و اسلام حرب است از باب حرب لمن حاربکم، مشغول به تحصیل و تهذیب هستید.

وی با بیان این که شما المصطفائیان سربازان امام زمان(عج) و از داعیان الی خیر و داعیان الی التوحید و الی العداله هستید، خاطرنشان کرد: در این دنیا اگر کسانی نباشند که از داعیان الی التوحید، الخیر و العداله باشند مردم مایوس می‌شوند؛ جبهه مقاومت بحمدلله پرچم‌دار دفاع از مظلوم در دنیاست.

آیت‌الله حسینی اظهار کرد: آنهایی که در جبهه مقاومت هستند انسان‌هایی خیرخواه و ناصح و مبشر هستند و در دفاع از مظلومین و دعوت به عدالت واقعی پیش قدم می‌باشند و این در مقابل جبهه تکفیری است که شامل داعش، جندالشام، جبهه النصره و امثالهم که عده‌ای آدم‌کش، وحشی و طرد‌کننده مردم هستند؛ فرق بین این دو جبهه فرق بین آسمان و زمین و مغرب و مشرق است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق تصریح کرد: جبهه مقاومت تابع امر ولایت، تابع مرجعیت و تابع دین است و در مقابل آن جبهه تکفیری تابع شیطان، تابع آمریکا، تابع استعمارگران و تابع دولت‌های مرتجع عرب هستند.

وی با تاکید بر این که آمریکا در هر جا حضور داشته باشد، فساد و فتنه به پا خواهد شد، اظهارکرد: کما اینکه می‌بینیم در افغانستان، در عراق و در کشور‌های مسلمانی که آمریکا حضور فعال دارد فتنه‌انگیزی و فساد هم وجود دارد. همه کشتار‌هایی که در عراق و سوریه انجام می‌شود بر اثر نفاق‌انگیزی و فتنه‌گری همین استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: جنگ ما جنگ بین شیعه و سنی نیست، بلکه جنگ بین استکبار و استضعاف است، جنگ بین منادیان به دعوت حق و منادیان تفرقه و فتنه است.

وی یادآور شد: منادیان جبهه حق عزیزند، سربلندند، مقاومند، رزمنده دفاع از حق و مظلومین هستند و در عین حالی که اهل خیر، صلاح و علم و حکمت هستند؛ در مقابل منادیان جبهه باطل مبغوض، مطرود، سرافکنده‌اند و سرباز مواجب بگیر نظام استکباری قرار دارند.
آیت‌الله حسینی تأکید کرد: از زمان آدم تا روز قیامت پرچم حق مستمر و یکپارچه است و پرچم باطل منقطع و متفرق خواهد بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق خطاب به طلاب و دانش پژوهان جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: همواره باید تلاش کنیم تا در جبهه حق و از یاوران حضرت بقیةالله(عج) و تحت پرچم رسول الله(ص) و اهل‌بیت(ع) قبل از ظهور و بعد از ظهور قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha