همایش «مهارت‌های اجتماعی - هوش هیجانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4056382
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی تهران؛

همایش «مهارت‌های اجتماعی - هوش هیجانی» برگزار می‌شود

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران آموزش تخصصی QCT را در قالب همایش رایگان «مهارت‌های اجتماعی - هوش هیجانی»، ویژه کودکان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌کند.

همایش رایگان «مهارت‌های اجتماعی - هوش هیجانی»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران آموزش تخصصی QCT را در قالب همایش رایگان «مهارت‌های اجتماعی - هوش هیجانی»، ویژه کودکان و خانواده‌های آن‌ها، جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات این معاونت واقع در بلوار کشاورز بین طوس و فلسطین پلاک ۱۱۸ برگزار می‌کند.

مدل کیو سی تی به‌صورت عملی، عینی، کاربردی، واقعی و به‌صورت ساده توسط مربیان و تسهیلگران مجرب با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های روانشناسی و مشاوره اجرا می‌شود.

این مدل می‌تواند در کنار خلأ‌های موجود در سیستم آموزش‌وپرورش در جامعه و در کنار سایر آموزش‌ها باعث تقویت مهارت‌های فردی شود. تأکید مهم این روش جذابیت در آموزش و استفاده از نوع بازی‌ها و استفاده از ابزار جهت بازی و آموزش‌های مناسب است.

در زندگی امروزی عزت‌نفس پایین یکی از مشکلات کودکان بوده و یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسائل در سلامت کودکان است. اکثر کودکان از دوران رشد کودکی دستیابی به عزت‌نفس را تمرین می‌کنند. عزت‌نفس پایین تأثیر در عملکرد آموزشی، تحصیلی و سلامت روان کودکان در دور‌های بعدی رشد دارد.

در مدل آموزشی کیو سی تی، عزت‌نفس کودکان احیا و بازسازی می‌شود، کودکان با آموزش و یادگیری این مدل، عزت‌نفس خود را مجدد به دست می‌آورند و برای حفظ و ارتقاء آن تلاش و تمرین می‌کنند، عزت‌نفس خود را رشد می‌دهند و به خود ارزشمندی بالایی خواهند رسید. هدف اصلی ایجاد انگیزه و حس مشارکت در یادگیری گروهی با تأکید بر توانمندی و ظرفیت هر فرد و توجه به تفاوت‌های فردی و تقویت رفتار‌های مثبت شرکت‌کنندگان است.

با فراگیری کیو سی تی برای آینده بهتر نسلی متفاوت بسازیم، چون فردای کودکان مهم است و باید با استفاده از آموزش به سمت ایجاد تغییر حرکت کنیم و می‌توان گفت بر اساس نتایج به دست آمده در دنیا، مدل کیو سی تی تنها راه‌حل واقعی و دریچه‌ای نو به‌سوی آرزو‌های والدین، کودکان و نوجوانان است و به یادگیری و ارتقاء عملکرد و بهبود و کیفیت‌بخشی به آموزش‌وپرورش منجر می‌شود.

انتهای پیام
captcha