فیلمبرداری «ننه خضیره» به اتمام رسید
کد خبر: 4055798
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

فیلمبرداری «ننه خضیره» به اتمام رسید

تصویربرداری فیلم کوتاه «ننه خضیره» به کارگردانی سعید کریمی به پایان رسید و وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش ایکنا، سعید کریمی کارگردان فیلم کوتاه «ننه خضیره» اعلام کرد: این کار به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پایان فیلمبرداری، وارد مراحل فنی شد و به زودی آماده پخش می‌شود.

وی افزود: هرگز نباید از حماسه مقاومت یک ملت غافل شویم، جنگ هیچگاه تصویر زیبایی از خود به جا نمی‌گذارد در این میان دفاع از ناموس و وطن مورد ستایش تمام جوامع بشری بوده و هست. قصه ننه خضیره یکی از هزاران ماجرای غم انگیز در تاریخ جنگ‌های بشری است، روایت زنی که تا پای جان زنانه جنگید.

کریمی ادامه داد: هدف از ساخت این اثر به تصویر کشیدن اتفاقات ناگوار جنگ و آسیب‌های فراوان آن و در نهایت تاثیر بر انسان‌های عصر حاضر است، امید بر اینکه صلح در تمامی جهان برقرار شود.

وی تاکید کرد: در اینجا باید از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم که در تولید این اثر به ما کمک ویژه‌ای کردند.

کریمی در انتها بیان کرد: ننه خضیره روایتگر قصه زنی است که در یکی از روستاهای هویزه برای انتقام از کسانی که به عروس و خانواده‌اش تجاوز کرده بودند، نانی را می‌پزد و درون آن زهر می‌ریزد و عراقی‌ها مجبورش می‌کنند از نانی که پخته بخورد و او هم برای اینکه شک نکنند، اول خودش می‌خورد و اینگونه بود که حماسه ننه خضیره شکل گرفت.

در این فیلم بازیگرانی همچون شاناز خلفی ، سیدجاسم موسوی، مرتضی قراغانی، غزال انصاری، سحر کرمپور ، حمیدرضا قراغانی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از؛ تهیه‌کننده‌: بِهسا صابری، نویسنده و کارگردان‌: سعید کریمی، مدیر تولید‌: فرهاد مصباح، مدیر فیلمبرداری‌: علی‌رضا دهقان، مدیر صدابرداری‌: میلاد فتوحی، مدیر گریم‌: فرشاد تندنویس، طراح صحنه؛ امیر بهبودنیا، دستیار کارگردان‌: بهسا صابری، بازیگردان‌: اکبر آیین، منشی صحنه‌: سیدمسعود روستا.

انتهای پیام
captcha