بررسی فرصت‌های بازار حلال در نمایشگاه کانادا
کد خبر: 4055783
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

بررسی فرصت‌های بازار حلال در نمایشگاه کانادا

نمایشگاه حلال کانادا (Halal Expo Canada) به منظور بررسی فرصت‌های بازار حلال و برقراری پیوند میان فعالان و مشتریان محصولات و خدمات حلال در شهر تورنتو آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حلال اکسپوی کانادا، اولین رویداد خاص صنعت سبک زندگی حلال در آمریکای شمالی قرار است این هفته در کانادا آغاز شود. 

در وب‌سایت این نمایشگاه آمده است: این اکسپو به عنوان دروازه‌ای به بازار رو به رشد حلال آمریکای شمالی، محصولات و خدمات صنعت حلال با بالاترین کیفیت را گرد خواهد آورد و  نقطه ملاقات خریداران و عرضه‌کنندگان صنعت حلال در شرق و غرب جهان خواهد بود.

از غذا و نوشیدنی گرفته تا داروسازی و آرایشی و بهداشتی، از امور مالی تا تجارت الکترونیک، لجستیک و گردشگری و غیره، کل صنعت حلال زیر یک سقف جمع می‌شود و بستری ایده‌آل برای شبکه‌سازی و به اشتراک‌گذاشتن چشم‌انداز بازار را برای معامله‌گران و خریداران فراهم می‌کند.

نمایشگاه حلال کانادا 2022 با مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، میزگردها، و جلسات مطالعه موردی، بستری برای دریافت بینش‌های عمیق در مورد سبک زندگی حلال و سالم، سرمایه‌گذاری و مالی اسلامی، گردشگری اسلامی و آموزش حلال خواهد بود.

سومین دوره این رویداد سه روزه شامل یک کنفرانس سطح بالا برای آموزش مخاطبان در مورد سبک زندگی حلال و زندگی حلال خواهد بود. همچنین یک نمایش مد برای نمایش آخرین تحولات در صنعت مد حلال برگزار خواهد شد.

این رویداد همچنین فرصتی برای عرضه محصولات و خدمات را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند محصولات و خدمات نوآورانه جدید خود را معرفی کنند ارائه می‌دهد.

اکسپوی حلال کانادا 2022 فقط یک رویداد یا نمایشگاه تجاری کلاسیک نیست بلکه پلتفرمی منحصر به فرد برای فعالیت‌های تجاری مختلف است که به تولید‌کنندگان، بازرگانان، صادرکنندگان و خریداران این شانس را می‌دهد که مذاکرات رودررو برای انجام معاملات تجاری و تصمیم‌گیری‌های درست داشته باشند.

ارزش بازار غذای حلال کانادا بیش از 1.2 میلیارد دلار برآورد شده است. این بازاری است که اهمیت آن در حال افزایش است، زیرا جمعیت مسلمان 1.5 میلیون نفری کانادا سالانه حدود 13 درصد افزایش می‌یابد.

بر اساس گزارشی از تامسون رویترز، صنعت غذای حلال جهانی 2 تریلیون دلار تخمین زده می‌شود و برآورد شده که در آینده این صنعت 20 درصد تجارت جهانی غذا را به خود اختصاص دهد و آن را به آینده‌دارترین حوزه فرعی در جهان امروز تبدیل کند.

نمایشگاه و کنفرانس حلال اکسپو کانادا از 12 تا 14 می (پنج شنبه 22 اردیبهشت تا شنبه 24 اردیبهشت) در مرکز بین‌المللی تورنتو (International Center) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha