جشنواره قرآنی «دعوت» به کار خود پایان داد
کد خبر: 4054814
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸

جشنواره قرآنی «دعوت» به کار خود پایان داد

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از مشارکت 861 هزار و 446 نفر در مسابقه قرآنی دعوت خبر داد و گفت: 600 نفر در طول ماه مبارک رمضان در این مسابقه به قید قرعه برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و بسته متبرکات فاطمی شدند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری طی سخنانی اظهار کرد: مسابقه بزرگ «دعوت» با اتمام ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از ۸۶۰ هزار نفر به دو صورت مراجعه به وبگاه مسابقه دعوت در شبکه ملی خانواده فاطمی و شرکت به صورت پیامکی به کار خود پایان داد.

وی افزود: شرکت کنندگان از طریق وبگاه در بخش عمومی ۱۹۱ هزار و ۹۴۳ نفر، در بخش نوجوان ۶۶ هزار و ۲۴۷ نفر و در بخش کودک ۸۵ هزار و ۵۴۸ نفر و شرکت کنندگان از طریق ارسال پیامک ۵۱۷ هزار و ۷۰۸ نفر بودند که در مجموع ۸۶۱ هزار و ۴۴۶ نفر در این مسابقه بزرگ شرکت کرده‌اند.

مسئول رواق کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این مسابقه قرآنی در طول ماه مبارک رمضان هر روز از مفاهیم آیات جزء همان روز برگزار و بلافاصله در روز بعد قرعه‌کشی مربوط به روز قبل انجام می‌شد و هر روز به ۲۰ نفر از منتخبین جوایزی تعلق می‌گرفت.

وی افزود: جوایز ۱۰ نفر اول مسابقه هر روز کمک هزینه ۵ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس و جوایز ۱۰ نفر بعدی بسته فرهنگی متبرکات حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود و در طول ما مبارک رمضان ۶۰۰ نفر برنده جوایز این مسابقه شدند.

جعفری ادامه داد: با اتمام ماه مبارک رمضان و پایان این مسابقه بزرگ قرآنی واریز و ارسال هدایا آغاز شده است و به تدریج با تماس و دریافت شماره کارت بانکی مبلغ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به حساب برندگان واریز و جوایز متبرک فاطمی نیز با دریافت آدرس دقیق برندگان به درب منازل آنها ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه بزرگ با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با شبکه شاد اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، شبکه سه سیما، شبکه یک سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و ده‌ها کانال فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha