مؤسسات قرآنی استان تهران شاهد اجرای دوره‌های توانمندسازی خواهند بود
کد خبر: 4054780
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان تهران در پیامی اعلام کرد؛

مؤسسات قرآنی استان تهران شاهد اجرای دوره‌های توانمندسازی خواهند بود

سیدحسن دهقان در پیامی به مناسبت عید سعید فطر خطاب به مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی استان تهران اعلام کرد که به زودی شاهد اجرای دوره‌های توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن خواهند بود.

سیدحسن دهقانبه گزارش ایکنا، سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی را صادر کرد که در ادامه متن آن را می‌خوانید؛

«بسمه تعالی

خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْه ُعِبادُکَ الْصّالِحُونَ

با سلام و احترام؛ شکرگزارم پروردگار را که بار دیگر در صبح اول شوال، که در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پرتلالو این ماه عزیز فرصت نیایش و عبادت یک ماهه را نصیب فرمود تا مسلمانان و روزه‌داران با عطر دل‌انگیز و معطر عبودیت و قلبی مملو از شعف الهی، این عید سعید را جشن بگیرند، چرا که این عید پاک‌ترین و عیدترین عیدهاست. روزی است که عاشقان الهی و روزه‌داران جدا از زنجیرهای دنیایی به فطرت خویش بازمی‌گردند و آسمانیان به فرمان الهی و از جانب او به شکرانه یک ماه عبادت خالصانه مأمور اعطای پاداش و عیدانه به بندگان می‌شوند.

اینجانب حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر را به تمامی مسلمانان و به ویژه به مدیران، مربیان و قرآن‌آموزان موسسات قرآن و عترت استان تهران تبریک و تهنیت می‌گویم و ان‌شاءالله بتوانیم در ماه‌های آتی با برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران، مربیان و همچنین با مراجعه حضوری و بازدید از موسسات نقاط قوت و ضعف موسسات را احصا و از برترین موسسات تجلیل کنیم.

سعادت و بهروزی همگان را از درگاه خداوند متعال، ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم. ملتمس دعای خیر شما هستم.»

انتهای پیام
captcha