زکات فطریه با اولویت‌بندی به دست محرومین می‌رسد
کد خبر: 4054710
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

زکات فطریه با اولویت‌بندی به دست محرومین می‌رسد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه زکات فطریه‌هایی که به حساب کمیته امداد قم واریز می‌شود با اولویت‌بندی محرومین بدست آنها خواهد رسید، گفت: برخی از افراد نیازمند جامعه به حدی در رنج بیماری هستند که درد بی پولی را فراموش کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از قم، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در سخنرانی پیش از اقامه نماز عید سعید فطر امروز 13 اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان ۱۱۵ مرکز نیکوکاری در سطح مساجد استان قم برای افطاری دادن به افراد نیازمند فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان به همت مراکز نیکوکاری حجم قابل توجهی از کمک‌های مومنانه و سبد معیشتی در بین نیازمندان استان قم توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه خداوند فطر را به فقر گره زده و قبولی یک ماه روزه‌داری را به پرداخت فطریه و یاری‌رسانی به فقرا و نیازمندان منوط کرده است، بیان کرد: اولویت در پرداخت فطریه و انواع کمک‌ها با نزدیکان افراد است و در صورتی که این مهم به یک رویه در جامعه تبدیل شود بار بزرگی از دوش کمیته امداد برداشته می‌شود.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه زکات فطریه‌هایی که به حساب کمیته امداد قم واریز می‌شود با اولویت‌بندی محرومین بدست آنها خواهد رسید، یادآور شد: برخی از افراد نیازمند جامعه به حدی در رنج بیماری هستند که درد بی پولی را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha