نگاهی به مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی قم
کد خبر: 4054409
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

نگاهی به مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی قم

سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم بیان کرد: نسبت به ارائه خدمات آموزشی در این مرکز کمترین نرخ هزینه بابت شهریه از فراگیران در استان دریافت می‌شود که همین مورد و محیط امن این مجموعه سبب شده تا این مرکز یکی از محبوب‌ترین مراکز زبان‌آموزی در استان قم باشد.

حامد حرم‌پناهی، سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم حامد حرم‌پناهی، سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، ضمن معرفی مرکز آموزش زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی در دپارتمان‌های زبان فرانسه، آلمانی، عربی و انگلیسی، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از کلاس‌های آموزشی در مقاطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه زبان کاربردی عربی ویژه زائران اربعین حسینی، بیان کرد: این مرکز در نظر دارد دو ماه قبل از اربعین برای زائران ایرانی و خارجی کارگاه زبان کاربردی برگزار کند.

حرم‌پناهی از تعداد دو هزار و 497 فراگیر به‌صورت حضوری و تعداد یک‌ هزار و 262 نفر به‌صورت مجازی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته هفت هزار و 500 ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است.

سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم بیان کرد: نسبت به ارائه خدمات آموزشی در این مرکز کمترین نرخ هزینه بابت شهریه از فراگیران در استان دریافت می‌شود که همین مورد و محیط امن این مجموعه سبب شده تا این مرکز یکی از محبوب‌ترین مراکز زبان‌آموزی در استان قم باشد.

وی کیفیت علمی اساتید این مرکز را مورد توجه قرار داد و گفت: در روند جذب اساتید در مرکز پس از بررسی تحصیلات آکادمیک، تسلط فرد بر مفاهیم تدریس نیز سنجیده می‌شود که همچنین ارتقای ظرفیت پس از عقد قرارداد برای اساتید وجود دارد.

حرم‌پناهی با بیان اینکه سرفصل‌ ترم‌های آموزشی طبق بخشنامه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی ایجاد می‌شود، افزود: کلاس‌های آموزشی به‌صورت منظم و روتین در شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم افزود: امکان جذب فراگیر به‌صورت مستمر بابت آزمون‌های آمادگی آیلتس، فن ترجمه EPT و MSRT و آزمون تافل در مرکز آموزش زبان انگلیسی جهاددانشگاهی استان قم فراهم شده است.

وی با اشاره به امکانات مرکز تصریح کرد: امکانات فنی کلاس‌های آموزشی مرکز به استانداردهای جهانی بسیار نزدیک است و فراگیران می‌توانند کتب و تمام وسایل آموزشی را در خود مرکز تهیه کنند.

حرم‌پناهی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری، رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی را مورد نظر قرار داد و گفت: همواره ماسک رایگان در اختیار تمامی مراجعه‌کنندگان مرکز قرار می‌گیرد.

سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاددانشگاهی استان قم ایجاد مدرسه مهارت زبان‌آموزی ویژه کودکان را منوط به ایجاد زیرساخت‌های فنی دانست و استقبال بالای خانواده‌ها از کلاس‌های زبان‌آموزی کودکان در این مرکز را دلیل این تصمیم تلقی کرد.

وی در بیان دوره فشرده زبان‌آموزی اظهار کرد: دوره صفر تا صد زبان انگلیسی دو سال و شش ماه است. همچنین در این مرکز کلاس‌های خصوصی 10 جلسه‌ای برای تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز زبان‌های خارجی جهاد‌دانشگاهی استان قم با بیان اینکه گواهینامه‌های این مرکز بین‌المللی و قابل ترجمه است، بیان کرد: پتانسیل و آمادگی لازم جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی زبان در سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها وجود دارد.

وی در پایان ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب مرکز جهت تردد همشهریان به ویژه دانشجویان از تخفیف 15 درصدی کلاس‌های بزرگسالان شیفت صبح خبر داد.

انتهای پیام
captcha