ارتقای فعالیت‌های قرآنی را وظیفه خود بدانیم
کد خبر: 4054268
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

ارتقای فعالیت‌های قرآنی را وظیفه خود بدانیم

فرمانده نداجا با بیان اینکه در کنار توجه به حفظ قرآن کریم، باید در توسعه مفاهیم و معارف قرآن نیز تلاش کرد، گفت: حرکت‌های قرآنی، در حوزه خانواده مناسب است ولی برای کارکنان نیاز به اقدام عاجل داریم و همه باید پای کار بیاییم و فرماندهان ارتقا و رشد فعالیت‌های قرآنی را وظیفه خود بدانند.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نداجابه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نداجا، 11 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عالی قرآن نیروی دریایی ارتش با تأکید بر ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین تمامی رده‌های این نیرو و خانواده‌های پرسنل، بیان کرد: ما از ابتدای کار بر روی فعالیت‌های قرآنی تمرکز کرده‌ایم و اداره وزین عقیدتی سیاسی نداجا نیز با علاقه و جدیت کارها را پیگیر و دنبال می‌کند. 

وی با بیان اینکه در کنار توجه به حفظ قرآن کریم، باید در توسعه مفاهیم و معارف قرآن نیز تلاش کرد، ادامه داد: حرکت‌های قرآنی، در حوزه خانواده مناسب است ولی برای کارکنان نیاز به اقدام عاجل داریم و همه باید پای کار بیاییم، همه فرماندهان به وزن سنگینی کار باید همت کنند و فرماندهان ارتقا و رشد فعالیت‌های قرآنی را وظیفه خود بدانند. 

فرمانده نداجا اظهار کرد: هم‌افزایی با مجموعه عقیدتی سیاسی و حمایت آنها در حوزه فعالیت‌های قرآنی، از وظایف فرماندهان است و در این خصوص، گام اول باید در مراکز آموزش خوب برداشته شود. سرمایه‌گذاری در حوزه قرآن برکات دارد و بسیاری از آفات را از محیط‌های ما بیرون می‌کند و برکات متعددی دارد و آرامش، اولین نتیجه پیوند با قرآن کریم است. 

ایرانی با بیان اینکه افق نگاه ما در فعالیت‌های قرآنی، باید تربیت چهره‌های قرآنی در سطح ملی و بین‌المللی باشد، گفت: در گام اول، مدرسه قرآنی در منطقه یکم راه‌اندازی و سپس به‌صورت منطقه‌ای و مناسب توسعه بدهیم و در حوزه مفاهیم قرآن کریم، مربی بودن فرماندهان مهم است و امید است به این سمت حرکت کنیم.

 

محمود آلاشتی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha