«فیلمواره خلیج فارس» برگزار می‌شود
کد خبر: 4053472
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
از دهم اردیبهشت در چهار استان

«فیلمواره خلیج فارس» برگزار می‌شود

از فردا دهم اردیبهشت به‌مدت سه روز، هم‌زمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان «فیلمواره خلیج فارس» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، این مرکز با مشارکت وزارت میراث فرهنگی گردشکری و صنایع‌دستی، برای نخستین بار «فیلمواره خلیج فارس» را برگزار می‌کند.

نخستین «فیلمواره خلیج فارس» به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس از دهم اردیبهشت‌ به‌مدت 3 روز، هم‌زمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان، توسط دفاتر انجمن در این استان‌ها، برگزار می‌شود.

این رویداد ملی شامل برنامه‌هایی نظیر؛ نمایش هم‌زمان سه باکس فیلم از فیلمسازان چهار استان، برپایی نمایشگاه عکس از عکاسان این استان‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی مجازی با حضور فیلمسازان و پیشکسوتان این عرصه، خواهد بود. عبدالرحمن برزگر» مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر دبیری «فیلمواره خلیج فارس» را برعهده دارد و دفاتر هرمزگان، آبادان، اهواز، دزفول، بوشهر و زاهدان با اکران  ۲۰ فیلم از تولیدات خود با موضوع خلیج فارس به‌صورت حضوری و آنلاین در پلتفرم «میدیو» به نشانی https://www.midio.ir ، پایگاه برگزاری این رویداد هستند.

انتهای پیام
captcha