تلاوت قاری مصری، نفر اول مسابقات قرآن تانزانیا + فیلم
کد خبر: 4052622
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

تلاوت قاری مصری، نفر اول مسابقات قرآن تانزانیا + فیلم

قاری نوجوان مصری که رتبه نخست مسابقات قرآن تانزانیا را بدست آورده است اظهار امیدواری کرد که در آینده بتواند جانشین قاریان برجسته این کشور باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، محمد ابراهیم احمد غنیم، اهل روستای متبول از توابع استان کفرالشیخ  در خانواده‌ای عاشق قرآن بزرگ شد و حفظ کتاب خدا را از هشت سالگی آغاز و در چهارده سالگی زیر نظر اساتید محلی زادگاهش به پایان رساند.

این قاری نوجوان مصری  از اینکه خداوند متعال با کسب مقام اول در مسابقات بزرگ بین‌المللی آرزوی او را برآورده کرده ابراز خوشحالی و خرسندی کرد. وی در بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تانزانیا رتبه اول قرائت را بدست آورد.

او با اشاره به آرزوی پیوستن به رادیو و تلویزیون به عنوان یک قاری معتبر و الگوبرداری از قاریان بزرگ مصر و جهان اسلام گفت: پس از کسب رتبه اول مسابقات تانزانیا خیل عظیمی از قاریان مشهور به من تبریک گفتند؛ از جمله احمد نعینع طی پیامی در واتساپ به من تبریک گفت.

محمد غنیم افزود: از کودکی صدای استاد محمد رفعت و استاد مصطفی اسماعیل را می‌شنود و امیدوار است که جانشینی شایسته برای شیخ محمد رفعت باشد. این قاری نوجوان در دانشگاه الازهر در رشته علوم قرائت تحصیل می‌کند.

انتهای پیام
captcha