برپایی نمایشگاه قرآن قم در واپسین روزهای ماه رمضان
کد خبر: 4052006
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
پیگیری‌های ایکنا نتیجه داد

برپایی نمایشگاه قرآن قم در واپسین روزهای ماه رمضان

پس از پیگیری‌های مکرر خبرگزاری ایکنا نسبت به برپایی نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در استان قم از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه، در روزهای پایانی این ماه مبارک نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار کار خود را آغاز می‌کند.

برپایی نمایشگاه قرآن قم در واپسین روزهای ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا از قم، پس از پیگیری‌های مکرر خبرگزاری ایکنا نسبت به برپایی نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در استان قم و پس از وقفه چند ساله ناشی از شیوع همه‌‌گیری کرونا از چهارم اردیبهشت‌ماه نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه، مؤسسات و ناشران قرآنی و گروه‌های تولیدمحتوا، عفاف و حجاب، کودک و تولید محصولات فرهنگی و هنری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را به مخاطبان عرضه می‌کنند.

براساس اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این نمایشگاه که در پل حجتیه ابتدای بلوار بهار برپا می‌شود، تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

تعویض قرآن‌های فرسوده، برگزاری مسابقه قرآنی، محافل قرآنی، اجرای تواشیح و سرود و برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت مجازی و حقیقی از ویژه‌برنامه‌های نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha