نمایشگاه مجازی خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی الغوث آغاز به کار کرد
کد خبر: 4051306
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
همزمان با شب‌های قدر؛

نمایشگاه مجازی خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی الغوث آغاز به کار کرد

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شب های پرخیر و برکت قدر نمایشگاه خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی با عنوان الغوث در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر، نمایشگاه خوشنویسی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی با عنوان الغوث به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از روز چهارشنبه 31 فروردین‌ماه، در فضای مجازی گشایش یافت.

مجتبی احمدزاده، مرجان اسفندی‌میلاجردی، امید اکبرزاده شیرسوار، مهسا ایرانی، اکرم باقری، محمد بخشی‌زاده، تندیس تقوی، مهدیه جامی خواه، راضیه خدارحمی، سمیرا دیده بان، مهشید رعیت، ناصر زارعین، مهسا سالاري، ستاره عامری، اعظم علیزاده‌نیک، رئوفه فخار، فرناز فرشچی، احمد فلاح، ندا کریمی، نقیسه لسانی، میترا مراد طهرانی، امید مراوندی، رزاق مفتاح پور، هدی میرباقری، سحرسادات نقوی، شیرین نوشیروان، فهیمه همتیان و ستار ولی نژاد هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

فراخوان این نمایشگاه اوایل فروردین ماه سال جاری منتشر و در مجموع 50 اثر از 34 هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد که پس از گزینش این آثار، 37 اثر از 28 هنرمند، به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی ویژه این نمایشگاه به نشانی exhibition.isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha