برگزاری ضیافت افطاری در دانشگاه مذاهب اسلامی
کد خبر: 4051210
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

برگزاری ضیافت افطاری در دانشگاه مذاهب اسلامی

ضیافت افطاری همدلی و نشست‌ هم‌اندیشی با حضور دانشجویان بین‌المللی به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد. 

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی، نشست هم‌اندیشی و ضیافت افطاری همدلی با حضور تعدادی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران از مذاهب مختلف اسلامی، به همراه معاون و مدیر فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه، همچنین دانشجویان بین‌المللی و فعالان فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی در یک فضای صمیمی به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.
 
 این ضیافت با هدف تقویت روحیه همزیستی مسالمت‌آمیز اسلامی، آشنا نمودن مخاطبان با ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، زمینه‌سازی جهت همکاری‌های مختلف و آشنا شدن با ظرفیت‌های مختلف میهمانان بویژه در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
 
در این مراسم عبدالله فرهی، عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی و صالح مصلح از اساتید اهل سنت دانشگاه‌های ایران و افغانستان درباره ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، همزیستی مسالمت آمیز و تقریب سخنرانی کردند. 
 
همچنین پخش کلیپ معرفی دانشگاه، ارتباط زنده تصویری با یکی از دانش آموختگان دانشگاه از کشور پاکستان، حضور در گعده‌ها و و گفتگوی صمیمی دانشجویان با یکدیگر از برنامه‌های این ضیافت بود.
 
این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی از ساعت 18 روز سه شنبه مصادف با 17 ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، پس از اقامه نماز وحدت، صرف افطار و شام به پایان رسید.
انتهای پیام
captcha