درخت تنومند ارتش در نظام اسلامی رشد کرد
کد خبر: 4050959
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

درخت تنومند ارتش در نظام اسلامی رشد کرد

تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: نظام اسلامی با قطع دست سردمداران رژیم شاهنشاهی باعث رشد درخت تنومند ارتش شد و این نیرو در مسیر خدمت و دفاع قرار گرفته است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی تولیت آستان حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) در دیدار نعمت محسنی زرین، فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) که امروز 30 فروردین‌ماه انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم خداوند همانطور که تا الان رشد و صلابت این نیروی مقتدر را برای مردم و میهن به ارمغان آورده است همچنان این توانایی‌ها افزایش پیدا کند.

تولیت حضرت معصومه (س) افزود: رژیم‌های دنیوی برای اینکه به اهداف خود برسند ارتش را در مسیر هدف‌های خود تربیت می‌کنند و به آنها امکانات می‌دهند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با قطع دست سردمداران رژیم شاهنشاهی باعث رشد درخت تنومند ارتش شد، افزود: نظام اسلامی برای اینکه ارتش در برابر دشمن قوی باشد اعتقاد، باور و حس فداکاری و ایثار به نیروهای ارتش داده است و این نیرو در مسیر خدمت و دفاع قرار گرفته است.

آیت‌الله سعیدی به نقش پر رنگ امام (ره) در بازسازی و تحول ارتش پرداخت و گفت: این فقیه عالیقدر دانست که ارتش از مردم است و راه آن با رژیم شاهنشاهی جدا است بنابراین با بیدار کردن فطرت‌های الهی باعث بازسازی و تحول در ارتشی شد که باعث افتخار است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون ارتش گفت: هر روز بر این شجره طیبه افتخارهای جدیدی افزوده می‌شود و در مانور روز گذشته قسمتی از پیشرفت‌های ارتش به نمایش در آمد و بخش‌هایی نیز به خاطر اینکه از اسرار نظام است، نمایش داده نشد.

وی با تاکید بر اینکه ارزشی که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد باید مراقبت شود، گفت: خداوند هیچ تضمینی به هیچ کسی نداده است که تا آخر در مسیر خواهد بود زیرا خداوند به ما اختیار داده و اگر مراقبت نکنیم ممکن است از مسیر خارج شویم ولی تا زمانی که مراقبت کنیم خداوند قول داده که ما را حفظ کند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب با رشادت‌های خود مایه سرافرازی نظام بوده است، افزود: ارتش امروز به درجه‌ای رسیده که با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن با تکیه بر توانمندی داخلی تمام نیازمندی‌های خودش را تامین کرده و از ارتش‌های برتر دنیا و منطقه است.

وی ادامه داد: امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار نیروی‌های مسلح و ارتش است و حراست از تمام مراکز مهم استان با تجهیزاتی انجام می‌شود که توسط صنایع داخلی ساخته شده در حالی که قبل از انقلاب ضمن این که تجهیزات خارجی بود حتی دستور استفاده از آن تجهیزات را هم باید از خارج کشور می‌گرفتیم.

انتهای پیام
captcha