برگزاری مسابقه «ضیافت نور 5» همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان
کد خبر: 4048180
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

برگزاری مسابقه «ضیافت نور 5» همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری مسابقه قرآنی ضیافت نور 5 با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خبر داد.

مسابقه «ضیافت نور 5» به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مهدی ورسه‌ای، رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی ضیافت نور 5 همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

ورسه‌ای با اعلام این خبر گفت: کانون قرآنی سراج برای پنجمین سال متوالی و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در نظر دارد مسابقه ضیافت نور را برگزار کند.

وی ادامه داد: در این مسابقه قرآنی روزانه، سؤالاتی از هر جزء قرآن کریم به صورت چندگزینه‌ای طرح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قرآن کریم، تدبر در آیات آن و پاسخ به سؤالات، در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اشاره به هدف برگزاری این مسابقه که ترویج تدبر در آیات و آشنایی با مفاهیم قرآنی است، بیان کرد: اهتمام به قرائت روزانه قرآن و تدبر در آیات آن، از جمله سفارشات رسیده از بزرگان دین به ما است که فضای نورانی این ماه، شرایط را برای رقم خوردن این مهم بیش از پیش فراهم می‌کند که در مسابقه ضیافت نور نیز همین مسئله پیگیری می‌شود.

ورسه‌ای در پایان ضمن تشکر از همکاری جهادگران سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در برگزاری این مسابقه عنوان کرد: حضور در این مسابقه برای همه اقشار دانشگاهیان در سراسر کشور اعم از دانشجویان، اساتید، کارکنان و جهادگران آزاد است و در پایان این مسابقه نیز به 10 نفر برتر 10 جایزه 2 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان جهت دسترسی به سؤالات این مسابقه از سی جزء قرآن کریم، هر شب به بخش آزمون سایت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی  Azmoon.isqa.ir مراجعه کنند.

لینک  سؤالات مربوط به هر جزء در سامانه آزمون، تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است و محدودیت ورود و خروج به بخش آزمون مربوط به هر جزء نیز وجود ندارد.

شرکت‌کنندگان از سراسر کشور می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با آیدی jd_aut_admin ارتباط برقرار کنند یا با دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر 021-66950981 داخلی 103 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha