ارائه خدمات به زائران در واحد امانت‌داری حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4045616
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

ارائه خدمات به زائران در واحد امانت‌داری حرم بانوی کرامت

وسایل حجیم، چمدان‌های بزرگ و اشیاء گران قیمت زائران توسط امانت‌داری حرم مطهر بانوی کرامت تحویل گرفته می‌شود تا زائران با رفاه بیشتری بتوانند از زیارت بهره‌مند شوند.

واحد امانت‌داری حرم بانوی کرامت به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با توجه به حضور چشمگیر زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت در ایام نوروز ۱۴۰۱ خدمات مختلفی از سوی واحد امانت‌داری ارائه می‌شود.

مسئول واحد امانت‌داری حرم بانوی کرامت با اشاره به خدماتی که در این بخش ارائه می‌شود، ادامه داد: قبل از نوروز ۱۴۰۱ امانتداری ها در ۴ شعبه فعال بود که در حال حاضر ۳ شعبه دیگر اضافه شده و مجموعا ۷ شعبه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

سید ابولفضل سیدی طی سخنانی ابراز کرد: وسایل حجیم، چمدان‌های بزرگ، اشیاء گران قیمت زائران توسط امانت‌داری تحویل گرفته می‌شود تا زائران با رفاه بیشتری بتوانند از زیارت بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در صورت پیدا شدن اقلام گمشده زائران، بلافاصله شناسایی صاحبان آغاز می‌شود و در سریع ترین زمان ممکن به دست آنان می‌رسد.

سیدی یادآور شد: شارژ موبایل زائران، نوسازی، تجهیز و اضافه شدن ظرفیت مکان‌های شارژ تلفن همراه از دیگر خدماتی است که به صورت مستمر ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha