نمایش آثار هنرمندان ایرانی با «ایران هزار و یک رنگ» در ایتالیا
کد خبر: 4044875
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

نمایش آثار هنرمندان ایرانی با «ایران هزار و یک رنگ» در ایتالیا

نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی با نام «ایران هزار و یک رنگ» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم در شهر «ورونا»ی ایتالیا برپا شد.

به گزارش ایکنا از ایتالیا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا با پشتیبانی اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان  فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مشارکت مرکز ایتالیایی ایرانی همکاری های فرهنگی اقتصادی؛ شهرداری ورونا نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان ایرانی را از  روز شنبه 21 اسفندماه 1400 در محل تالار بیرولی شهر ورونا افتتاح کرد.

آیین گشایش این نمایشگاه با حضور شهردار ورونا؛ داریوش صولت سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در میلان و دکتر اسلامی مدیر سابق فرهنگسرای نیاوران و مشاور کانون گردشگری و اتوموبیل رانی ایران همراه با اجرای موسیقی سنتی و پذیرایی ایرانی انجام یافت.

همچنین روز پنجشنبه 26 اسفندماه 1400 نیز، نشست نقد و بررسی آثار هنری به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه به همراه اجرای موسیقی سنتی ایرانی برگزار شد. علاوه بر این در  روز یکشنبه 29 اسفندماه 1400 هم زمان با تحویل سال نو به وقت ایتالیا، جشن نوروز 1401 با حضور دکتر اسلامی مدیر سابق فرهنگسرای نیاوران و مشاور کانون گردشگری و اتوموبیل رانی ایران همراه با اجرای موسیقی سنتی ایرانی برگزار شد.

بازدید از این نمایشگاه روز سه شنبه 2 فروردین ماه 1401  خاتمه یافت و در آن حدود 100 اثر نقاشی، نقاشی – خط، خوشنویسی، آثار تلفیقی چوب و سرامیک از هنرمندان ایرانی به نمایش درآمد.

ایتالیا

انتهای پیام
captcha