برگزاری نمایشگاه «فصلی برای تبیین» در جمکران
کد خبر: 4044872
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

برگزاری نمایشگاه «فصلی برای تبیین» در جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: نمایشگاه «فصلی برای تبیین» با مشارکت دفتر نشر انقلاب اسلامی در صحن ابراهیم خلیل مسجد مقدس جمکران تا ۱۲ فروردین‌ماه برقرار است.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز، اظهار کرد: در روز پایانی سال مراسم ویژه تحویل سال با حضور مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانان برجسته و شعرای کشور برگزار شد و شاهد حضور چشمگیر زائرین در این روز در مسجد جمکران بودیم.

وی به برنامه‌های این مکان مقدس در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: در نخستین روزهای سال جدید نیز بعد از نماز ظهر و عصر قرائت زیارت آل یاسین و پس از نماز مغرب و عشاء مناجات شعبانیه همراه با سخنرانی قرائت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه «فصلی برای تبیین» با مشارکت دفتر نشر انقلاب اسلامی در صحن ابراهیم خلیل مسجد مقدس جمکران تا ۱۲ فروردین‌ماه برقرار است تصریح کرد: در این نمایشگاه محورهای اساسی جهاد تبیین با مصادیق خاص در قالب پوسترهایی به نمایش گذاشته شده است و مبلغین هم در این نمایشگاه نسبت به جهاد تبیین روشنگری می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور راویان انتظار در صحن جامع امام مهدی(عج) برای پاسخگویی به سوالات زائرین جمکران گفت: مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام به صورت ویژه فعال است؛ مرکز کودک و نوجوان گل نرگس و جوانه‌های انتظار مسجد هم فعالیت‌هایی را در شیفت صبح و عصر در مسجد فاطمه زهرا(س) و مرکز گل نرگس انجام می‌دهد.

کارگاه‌های آموزشی با موضوع مهدویت و انتظار نیز در مسجد جمکران برگزار می‌شود افزود: منادیان معروف هم در مسجد مقدس جمکران در این ایام فعال هستند و به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha