اعلام فراخوان ثبت‌نام ترتیل‌خوانی حافظان قرآن کریم در حرم مطهر قم
کد خبر: 4042707
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

اعلام فراخوان ثبت‌نام ترتیل‌خوانی حافظان قرآن کریم در حرم مطهر قم

فراخوان ثبت نام در اولین آیین ترتیل‌خوانی ویژه حافظان قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان 1401 از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) اعلام شد.

به گزارش ایکنا از قم، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هدف تکریم جایگاه حافظان و ترویج فرهنگ مقدس حفظ قرآن کریم اولین آیین ترتیل‌خوانی ویژه حافظان قرآن کریم را در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

شرایط ثبت نام در این طرح داشتن ۱۳ سال به بالا، تسلط کامل بر حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم به بالا، تسلط کافی بر حسن تلاوت ترتیل شامل تسلط بر تجوید سطح دو و اجرای نغمات قرآنی، ارسال فایل تصویری ترتیل مطابق با شرایط اعلامی و قبولی در آزمون و مصاحبه‌های ورودی است.

فایل تصویری ارسالی باید در بردارنده شرایطی از جمله تلاوت ترتیل از حفظ، ترتیل از صحفه ۴۲۵ و ۴۲۶ یا از صحفه ۱۴۰ و ۱۴۱، ضبط فیلم بصورت افقی و با فاصله حداقل ۵ متر از تلاوت کننده، حداکثر حجم فایل ارسالی ۱۰۰ مگابایت، پرهیز از مکث‌های طولانی و تکرار آیات و بدون هیچگونه افکت گذاری یا ویرایش باشد.

یادآور می‌شود، حافظانی که علاقمند به شرکت در کرسی ترتیل خوانی قرآن کریم هستند می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار حداکثر تا ۲۵ اسفند ماه به نشانی اینترنتی https://tartil.qhkarimeh.com مراجعه کنند و نتیاج ارزیابی اولیه پس از بررسی‌های لازم تا پایان اسفندماه از طریق پیامک اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha