عملکرد امام جماعت موفق بیشتر از برگزاری همایش است
کد خبر: 4042584
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

عملکرد امام جماعت موفق بیشتر از برگزاری همایش است

استاندار قزوین گفت: برای ترویج نماز در جامعه یکی از راهکارهای پیشنهادی حمایت از ائمه جماعات موفق استان است، چراکه گاهی اوقات عملکرد یک امام جماعت موفق تأثیرگذاری بیشتری از برگزاری صرفاً یک همایش دارد.

استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، امروز، ۲۲ اسفند در دیدار با رؤسای ستاد اقامه نماز ۴ استان کشور اظهار کرد: در موضوع نماز باید با ظرافت و دقت نظر عمل از کلیشه‌ها عبور کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: رویکرد دولت انقلابی، عقلانی و خردمندانه است و در هرجا که عمل می‌کنیم باید به این موضوعات دقت کنیم. برای ورود به فضای عقلانیت و خردمندی باید از کلیشه‌ها عبور کرد و با استفاده ابتکارات و خلاقیت‌های نسل جوان به سمت اثرگذاری بیشتر در جامعه رفت.

اعلایی گفت: اقامه نماز فراتر از خواندن نماز است و وقتی نماز اقامه شود کاربری و بهره‌وری افزایش و فساد و رذیلت‌های اخلاقی در جامعه کاهش پیدا می‌کند که این همان نکته‌ای است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم در اقدامات‌ از درایت، خلاقیت، هوشمندی و اخلاص دور باشیم آن کار را انجام ندهیم بهتر است و به همین دلیل وظیفه مسئولان ستاد اقامه نماز بسیار خطیر و حساس است. برگزاری صرفاً یک همایش برای بزرگداشت یک موضوع، کلیشه‌ای شده است که خروجی مؤثری ندارد و باید این سؤال در ذهن خطور کند که آیا این بهترین روش ترویج نماز است یا روش‌های دیگری هم می‌تواند در دستور کار باشد.

استاندار قزوین در پایان اظهار کرد: برای ترویج نماز در جامعه یکی از راهکارهای پیشنهادی حمایت از ائمه جماعات موفق استان است، چراکه گاهی اوقات عملکرد یک امام جماعت موفق تأثیرگذاری بیشتری از برگزاری صرفاً یک همایش دارد.

انتهای پیام
captcha