اجرای پویش مردمی «اهل بهشت باشیم» در کاشان
کد خبر: 4041594
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

اجرای پویش مردمی «اهل بهشت باشیم» در کاشان

شانزدهمین دوره طرح ختم دسته جمعی قرآن با نیت سلامتی و تعجیل در فرج و دفع بلا و بیماری در قالب پویش مردمی «اهل بهشت باشیم» در کاشان در حال برگزاری است.

مصطفی سروی قمصری، دبیر اجرایی طرح اهل بهشت باشیم کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا گفت: در آستانه فرارسیدن ۱۵ شعبان میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) در راستای توسل به دامان نور(قرآن) برای زمینه‌سازی ظهور مولایمان، امسال شانزدهمین دوره پویش اهل بهشت باشیم در سه بخش ختم قرآن، ختم سوره توحید و ختم صلوات در حال اجراست.

وی بیان کرد:این پویش در راستای ترويج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجيل در فرج حضرت مهدی(عج) و با توجه به اهميت و بركات ختم قرآن و صلوات از جمله اجابت قطعی دعا برای ختم‌كننده و اينكه بالاترين دعاها و عبادت‌ها، انتظار فرج خوانده شده است از سوی کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی(ره) ناجی‌آباد فاز یک کاشان با همكاری کانون امام خمینی(ره) و مجموعه جوانان عصر ظهور کاشان و پایگاه بسیج مسجدالمهدی(عج) برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح اهل بهشت باشیم کاشان افزود: توفیق داشتیم تا طرح ختم دسته جمعی قرآن را از سال ۱۳۸۵هر ساله طی نيمه اول ماه شعبان، همزمان با ميلاد حضرت مهدی(عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجيل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه علاقه‏‌مندان تا پایان ماه شعبان می‌‌توانند از سه طريق به این پویش بپیوندند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارسال پیامک و فرستادن تعداد جزءهای مورد نظر به‌صورت عدد به شماره همراه ۰۹۱۳۱۶۳۸۲۲۶ در اين طرح قرآنی شركت كنند و یا از طریق سایت اهل بهشت باشیم به آدرس https://ahlebehesht.ir   اقدام کنند. همچنین ربات  @AHLEBEHESH_bot در فضای مجازی که این ربات در پیام‌رسان‌های سروش، بله، گپ، آیگپ وتلگرام فعال و قابل دسترسی است از دیگر راه‌های شرکت در این پویش است.

سروی قمصری بیان کرد: امسال طرح هر مسجد یک ختم به نیت فرج و دفع بلا و بیماری با همکاری کانون امور مساجد در شهرستان کاشان در حال برگزاری است و همچنین #چالش_دعوت جهت مشارکت و هم‌افزایی بیشتر در صفحه اینستا در حال اجراست که هر فرد سه نفر را به این پویش مردمی دعوت می‌کند.

جواد کریمی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹
0
1
مثل هر سال عالی
captcha