خبرنامه بین‌المللی مطالعات قرآنی و حدیثی المصطفی منتشر شد
کد خبر: 4040921
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
از سوی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی:

خبرنامه بین‌المللی مطالعات قرآنی و حدیثی المصطفی منتشر شد

شماره دهم خبرنامه الکترونیکی مطالعات قرآنی و حدیثی ویژه آذر و دی ۱۴۰۰ به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث المصطفی منتشر شد.

خبرنامه بین‌المللی مطالعات قرآنی و حدیثی المصطفی منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، در این شماره که امروز ۱۵ اسفند از چاپ خارج شد، ضمن معرفی مراکز استشراق بین‌المللی، آشنایی با مرکز تخصصی قرآن امام علی بن ابیطالب(ع)، تازه‌ترین اخبار کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب و اخبار گروه علمی تربیتی قرآن و حدیث مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی، معرفی آثار بین‌المللی قرآنی ـ حدیثی و درخشش مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث در اجلاسیه فعالان پژوهشی المصطفی مورد توجه قرار گرفته است.

خبرنامه بین‌المللی مطالعات قرآنی و حدیثی با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه فعالیت‌های قرآنی و حدیثی با نشر جدیدترین اخبار آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، زمینه‌سازی تعامل جامعه قرآن پژوهان و حدیث پژوهان در سطح بین‌الملل، رصد فعالیت‎های قرآنی و حدیثی در سطح جهان، زمینه‌سازی برای جلوگیری از کار‌های تکراری در حوزه قرآن و حدیث، زمینه‌سازی برای الگوگیری از پیشرفت‌های قرآنی و حدیثی و زمینه‌سازی برای نقد آثار قرآنی و حدیثی جدید چاپ می‌شود.

بر اساس این گزارش، در شماره دهم خبرنامه بین‌المللی مطالعات قرآنی و حدیثی ضمن درج سرمقاله و معرفی مراکز استشراق بین‌المللی، آشنایی با دپارتمان مطالعات اسلامی دانشگاه جورج ماسون به عنوان یک مرکز تخصصی قرآنی بررسی شده است.

همچنین در تهیه این شماره از خبرنامه، مرکز تخصصی قرآن امام على(ع)، مرکز تحقیقات قرآن کریم المهدی(عج)، مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی و دانشگاه معارف اسلامی مشارکت داشته‌اند.

مجموعه‌های مشارکت‌کننده در این خبرنامه می‌توانند مطالب خود را از طریق ایمیل معاونت‌ پژوهش مجتمع قرآن و حدیث به نشانی quran.pajuhesh@imam.miu.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha