افزایش همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و ستاد امر به‌ معروف
کد خبر: 4040175
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی خبر داد؛

افزایش همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و ستاد امر به‌ معروف

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور بر اهمیت انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان ستاد و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و خواهان حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران عرصه‌های تخصصی عفاف و حجاب و امر به‌ معروف و نهی از منکر شد.

تفاهم‌نامه مشترک میان ستاد و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور جلسه اعطای احکام جانشین، دبیر و سایر اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این نشست هاشمی گلپایگانی بر همکاری‌های پژوهشی میان دو مجموعه تأکید کرد و افزود: ارتباط میان پژوهشکده ستاد در قم و مرکز پژوهش‌های مجلس به‌صورت حداکثری و هم‌افزا گسترش یابد.

وی بر ضرورت افکار سنجی و سنجش وضعیت موجود و مطلوب عرصه‌هایی مانند امربه‌معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب تأکید کرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور به خلأ‌های قانونی موجود در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس در این زمینه می‌تواند به کمک ستاد امربه‌معروف آمده و خلأ‌ها را رفع کند.

سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی بابیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس از سالم‌ترین نهاد‌های کشور است، افزود: در حوزه پژوهش باید در چند سطح کار جدی انجام شود. یک سطح کمک به ستاد امربه‌معروف در حوزه تدوین قوانین جدید یا اصلاح قوانین گذشته است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: انجام پژوهش‌ها و انتشار گزارش‌هایی در این حوزه هم از دیگر اقدامات مرکز می‌تواند باشد.در ادامه نگاهداری، رئیس مرکز و رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر مرکز پژوهش‌های مجلس، آمادگی کامل مرکز پژوهش‌ها را در همکاری و هم‌افزایی با مجموعه‌های علمی و پژوهشی ستاد اعلام و بر انعقاد توافق‌نامه اجرایی و کاربردی میان دو مجموعه تأکید کرد.

در انتهای جلسه نیز احکام جانشین، دبیر و سایر اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی توسط هاشمی گلپایگانی و نگاهداری تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha