آئین معارفه رئیس جدید اندیشکده تعاون و توسعه برگزار شد
کد خبر: 4039271
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

آئین معارفه رئیس جدید اندیشکده تعاون و توسعه برگزار شد

آئین معارفه رئیس جدید اندیشکده تعاون و توسعه امروز با حضور رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مشاور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اندیشکده تعاون و توسعه، آیین معارفه حجت الاسلام مسعود رائیجی، رئیس جدید اندیشکده تعاون و توسعه، 8 اسفندماه، با حضور محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، صداقت، مشاور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر همکاران و پژوهشگران اندیشکده، به ریاست اندیشکده تعاون و توسعه در ساختمان این مرکز برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام مسعود رائیجی از مدیران جوان، جهادی و دغدغه‌‌مند در حوزه گسترش تعاون، مردمی سازی حکمرانی و عدالت اجتماعی به عنوان رئیس جدید اندیشکده تعاون و توسعه معارفه و از زحمات کبیری در دوره تصدی مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

در ادامه صداقت ضمن تقدیر و تشکر از مدیران جهاد دانشگاهی، پیام قدردانی مسکنی، معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بابت زحمات و اقدامات مدیریت سابق مجموعه و همچنین آرزوی توفیق خدمت و انجام فعالیت‌ها و اقدامات مثمر ثمر در جهت اعتلای هرچه بهتر و بیشتر تعاون و مردمی سازی حکمرانی در کشور و در بین آحاد جامعه را برای ریاست جدید اندیشکده مسئلت کرد.

انتهای پیام
captcha