اعتماد عمومی با تلاش جهادی و خدمت صادقانه برمی‌گردد
کد خبر: 4036677
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
استاندار قم:

اعتماد عمومی با تلاش جهادی و خدمت صادقانه برمی‌گردد

استاندار قم، تلاش جهادی و خدمت صادقانه را لازمه جلب و احیای اعتماد مردم به دولتمردان دانست.

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به مناسبت ولادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) امروز ۲۶ بهمن، در دیدار با رئیس جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم، با اشاره به موقعیت فرهنگی و مذهبی استان، اظهار کرد: توجه به مسائل مهمی، چون عفاف و حجاب و مسئله نماز و نیز سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های مهم مدیریت استان است و امیدواریم با بهره‌گیری از توان و ظرفیت همه بخش‌ها، گام‌های موفقی در این راستا برداریم.

وی با بیان لزوم توجه به معیشت و اقتصاد خانوار، افزود: اشتغال، ازدواج و مسکن خانواده‌ها در بستر رونق اقتصادی استان رقم می‌خورد، که در صدد هسیتم با راه اندازی ستاد احیای واحد‌های اقتصادی این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شاهچراغی اهمیت تعامل و هماهنگی همه بخش‌ها بصورت یک واحد را مورد توجه قرار داد و گفت: پیگیری مطالبات مردمی با حضور در بین مردم و دیدار‌های چهره به چهره، تلاش جهادی و خدمت صادقانه عوامل مهم در ایجاد اعتماد مردم به دولتمردان است.

استاندار قم زیرساخت‌های آموزشی و ارتقای نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش را یکی دیگر از چالش‌های استان دانست و تصریح کرد: افزایش ارتباط و تعامل بین مدارس و حوزه‌های‌ علمیه و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگی برای دانش‌آموزان می‌تواند در زمینه پرورش دین و فرهنگ در نسل جوان نقشی بسزا ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم گفت: مصوبات سفر رئیس جمهوری به قم مشتمل بر دو بخش پیگیری پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بالای۶۰ درصد و نیز صدور مجوز‌های لازم برای حل مشکلات معطل مانده استان از جمله سکونت گاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده بود که با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تاکنون، این سفر منشاء خیر و برکات فراوانی برای قم بوده است.

انتهای پیام
captcha